Artikel top billede

(Foto: Digitaliseringsstyrelsen/PR)

Danske it-leverandører dybt frustrerede over pludselig udskydelse af Digital Post: Har ført til store mængder ekstraarbejde

Frustrationerne er store hos de virksomheder og myndigheder, der har arbejdet med integrationerne til den nu udskudte digitale post-løsning. De melder om en proces, der har været præget af utilgængelige test-miljøer og en sidsteøjebliks udskydelse, som kommer til at føre til ekstra arbejde, der nu skal faktureres til offentlige kunder.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på hvordan de sidste dage op til udskydelsen af den næste generation af digitale post har været oplevet af leverandører og udviklere, der har arbejdet integrationen af den nye løsning
867
4:30 min
De sidste dage op til implementeringen af den næste generation af digital post har været præget kaos og ført til frustrationer hos it-leverandører og myndigheder.

Det oplyser flere leverandører til Computerworld.

Ingen af leverandørerne ønsker dog at skabe unødige konflikter med hverken Digitaliseringsstyrelsen eller leverandørerne af den nye løsning, som er udviklet af Netcompany, og de vil derfor kun lufte deres utilfredshed anonymt.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Vil fyre tusindvis af ansatte globalt: Nu reagerer Microsofts danske organisation med 800 medarbejdere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Staten binder sig med ny aftale til Microsoft i usædvanlig lang tid - og det er der en særlig årsag til

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Pengene vælter ud af den danske Dynamics-kæmpe Cepheo i selskabets andet leveår - men forretningen buldrer frem

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Du skal opdatere hurtigst muligt: Alvorlig sårbarhed opdaget i Citrix-software

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske pensionsselskaber står til historisk milliard-tab, hvis salg af TDC går igennem: Så meget vil de sælge deres ejer-andel for