Artikel top billede

Jeppe Dalberg-Larsen, CEO for Epos. (Foto: EPOS)

Danske Epos havde netop kastet sig ud i en global lancering - men så ramte covid-19 som en mavepuster

Interview: Tilbage i 2019 kastede danske Epos sig ud i en global lancering af det nye brand. Der var tryk under kedlerne og væksten buldrede derud af. Men så ramte corona og vendte op og ned på tilværelsen for den nye headset-producent.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i Epos' resultater for 2021
  • Hvordan selskabet er påvirket af de stigende fragtpriser
  • Hvornår topchefen forventer, at de sorte tal på bundlinjen er tilbage
883
4:30 min
Danske Epos havde taget det helt store tilløb til en global lancering af et splinternyt headset-brand tilbage i 2019.

Selskabet kom stormende ud af starthullerne med et hurtigvoksende high-end brand, der udviklede headsets til enterprise-segmentet og gaming-verdenen.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter


Premium
PET på opsigtsvækkende jobjagt efter hardware-hackere: “Ved du, hvordan dit køleskab, din bluetoothhøjtaler eller din printer kan udnyttes til at indhente oplysninger om dig?”
CIO
10 gratis artikler: Få gode råd fra Danmarks bedste it-ledere