Artikel top billede

(Foto: Napoleon Schwan/Pixabay)

Netflix tager store skridt mod reklamer på sin streamingplatform: Partnerskab med Microsoft og forhandlinger med Hollywood-studier

Netflix har valgt Microsoft som teknologi- og salgspartner, og de to parter skal nu samarbejde om at få skabt en version af streamingtjenesten med reklamer. Derudover forhandler Netflix også nye aftaler med diverse filmstudier om nye aftaler, hvor Netflix kan bringe deres indhold sammen med reklamerne.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Netflix' og Microsofts nyeste samarbejde om reklamer på streamingplatformen.
  • Læs om Netflix' forhandlinger med Hollywood-studierne.
500
2:30 min
"Vi er begejstrede for at blive udnævnt til Netflixs teknologi- og salgspartner for at hjælpe med at drive deres første annonceunderstøttede abonnementstilbud."

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Andreas Pfisterer stopper som CEO i TDC Net: Skal være CEO i fremadstormende tysk fiberkæmpe

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kommunerne tæller minutterne til Datatilsynets dom over Helsingør Kommune: Her er hvad der er på spil

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Skattevæsenets milliarddyre inddrivelsessystem PSRM plages af 'væsentlige' drifts-problemer: Stort antal myndigheder fortsat ikke koblet på

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Denne type it-folk er der mest rift om i Danmark lige nu: Se listen over de mest efterspurgte it-medarbejdere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske el-selskaber skal migrere SAP-systemer: Hyrer stor leverandør på million-kontrakt


CIO
Stort CIO-interview: Lemvigh-Müllers milliard-omsætning er blevet digital