Artikel top billede

(Foto: Microsoft/PR)

Feedback fra brugere er livsvigtigt for Microsofts Bing-satsning: Det skal data bruges til

Microsofts nye Bing har været kilde til meget opmærksomhed og mange debatter i tech-branchen. Læs om Microsofts globale marketingchef for search og AI, Divya Kumars, synspunkter, håb og strategier for det nye Bing.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Microsofts satsning på det nye Bing.
  • Læs om tech-gigantens perspektiver i forhold til hastigheden af AI-udrulningen.
1.178
6 min
Microsofts nye Bing har været en kolossal satsning for techgiganten, siden det blev annonceret tilbage i februar, som et led i partnerskabet med OpenAI.

Selskabet er kommet med opdateringer til AI-chatbotten og har lanceret en billedgenerator som et led i det nye Bing.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

”Det fylder helt oppe på direktionsgangene:" Danske topkonsulenter løfter sløret for det allervigtigste it-tema lige nu

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Det benytter de den danske supercomputer Gefion til: Topchef Nadia Carlsten løfter sløret for AI-computerens brugere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Support til Exchange 2016 og 2019 udløber om mindre end en måned: Sådan bør du gøre ifølge Microsoft

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har IBM Danmark hentet store gevinster ved at indføre AI: Er blevet 230 færre medarbejdere på grund af AI

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En af verdens største cloud-transformationer er færdiggjort: 100.000 medarbejdere er blevet koblet på