Artikel top billede

(Foto: Microsoft/PR)

Feedback fra brugere er livsvigtigt for Microsofts Bing-satsning: Det skal data bruges til

Microsofts nye Bing har været kilde til meget opmærksomhed og mange debatter i tech-branchen. Læs om Microsofts globale marketingchef for search og AI, Divya Kumars, synspunkter, håb og strategier for det nye Bing.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Microsofts satsning på det nye Bing.
  • Læs om tech-gigantens perspektiver i forhold til hastigheden af AI-udrulningen.
1.178
6 min
Microsofts nye Bing har været en kolossal satsning for techgiganten, siden det blev annonceret tilbage i februar, som et led i partnerskabet med OpenAI.

Selskabet er kommet med opdateringer til AI-chatbotten og har lanceret en billedgenerator som et led i det nye Bing.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft vil opbevare nødkopier af sin kildekode centralt sted i Europa: Her skal kildekoden ligge

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

André Rogaczewski efter stærkt regnskab: "Vi har noget, som er ekstremt relevant i den tid, som vi lever i"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stort antal servere sårbare over for alvorligt sikkerhedshul i SAP-system

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Microsofts fem vigtigste løfter til Europa: Vil modstå Trump og indsætte særlig europæisk bestyrelse

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Blæser til kamp for 30-timers arbejdsuge for danske it-folk