- Læs om Oracles strategi inden for Database-området.
- Se, hvordan Oracle vil vinde kapløbet mod konkurrenter som Snowflake og Databricks
Shasank Chavan, Vice President for Data, In-Memory og AI-teknologi hos Oracle. (Foto: Kristoffer Ingemand)
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
375 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.850 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter
Matas A/S
Platform Specialist – CMS & DAM in Matas Group DigitalVisma DataLøn og ProLøn
System DeveloperBEC
Salesforce Tech lead – ScoutzMAN Energy Solutions
Technical AdvisorThursday Consulting P/S
Technology - IT & Arkitektur KonsulentBanedanmark
Specialist til at sikre IT/OT-sikkerheden for en af Danmarks vigtigste infrastrukturerPolitiets Efterretningstjeneste
Enterprisearkitekter der kan skabe overblik over, og retning for, kritisk IT i PETCobblestone A/S
Frontend Power BI-udvikler med forretningsforståelse og øje for visualisering