Kort nyt fra it-verdenen

Kundeklager opfattes som en positiv faktor.

Kundeklager opfattes som en positiv faktor

Stadig flere virksomheder betragter klager fra deres kunder som en positiv mulighed for at forbedre deres produkter og kundeservice, i stedet for at betragte dem som en pestilens. Det viser en ny spørgeskema-undersøgelse, som it-virksomheden Materna har gennemført hos 71 danske og 44 svenske virksomheder. De fleste steder fungerer klagehåndteringen som en ø, der ikke er forbundet til virksomhedens øvrige forretningsprocesser. Den manglende sammenhæng skyldes blandt andet, at det it-system man bruger til at registrere klager ikke er - og ikke kan - integreres til virksomhedens øvrige it-systeme




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Alfapeople Nordic A/S
Rådgivning, implementering, udvikling og support af software og it-løsninger indenfor CRM og ERP.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Computerworld Cloud & AI Festival 2025

Glæd dig til to dage, hvor du kan netværke med over 2.400 it-professionelle, møde mere end 50 it-leverandører og høre indlæg fra +90 talere. Vi sætter fokus på emner som AI; infrastruktur, compliance, sikkerhed og løsninger for både private og offentlige organisationer.

17. september 2025 | Læs mere


IT og OT i harmoni: Sikring uden at gå på kompromis med effektiviteten

IT og OT smelter sammen – men med risiko for dyre fejl. Få metoder til sikker integration med ERP, kundesystemer og produktion. Tilmeld dig og få styr på forskellene og faldgruberne.

24. september 2025 | Læs mere


NIS2: Vi gør status efter tre måneder og lærer af erfaringerne

Vær med, når vi deler oplevelser med implementering af NIS2 og drøfter, hvordan du undgår at gentage erfaringerne fra GDPR – og særligt undgår kostbar overimplementering.

30. september 2025 | Læs mere