Først var den der ikke, så var den der. Og nu er den så væk igen.
Det er den korte variant af historien om, hvordan Nordeas netbank har virket i dag.
Fra i morges klokken seks og frem til middag havde bankens kunder ingen adgang til systemerne.
Klokken 12 kom websiden i luften for en kort bemærkning, men allerede få timer senere blev portene igen smækket i.
Nedbruddet berører alle bankens onlinetjenester.
Heller ikke bankens egne ansatte har nogen adgang til de online-baserede systemer, fortæller pressechef Claus Christensen til Computerworld.
Problemerne med nedetiden skyldes stadig en række tekniske problemer med en database, der bliver ved med at drille bankens it-afdeling.
Hvis nogle af Nordeas godt 800.000 net-bankkunder har akutte behov for at handle værdipapirer, oplyser banken, at man skal kontakte sin filial.
Bankens pengeautomater kan benyttes normalt, og man kan ligeledes hæve og indsætte penge ved kassen som i de gode gamle dage.