Computerworld Brancheguiden

Med mere end 1100 virksomheder er Computerworld Brancheguiden den mest komplette guide til den danske it-branche. Regnskabsdata leveres af Dansk RegnskabsAnalyse A/S.

 



Facts billede Facts om JN Data A/S

JN Data - det foretrukne valg
JN Data er det foretrukne valg for vores partnere Jyske Bank, Nykredit, BEC, Bankdata og SDC, som vi servicerer med sikker, stabil og effektiv it-drift.
De højteknologiske opgaver, der bliver udført omkring drift og

Flere facts..
JN Data A/S's profil tekst:
Sikker, stabil og effektiv it-drift til vores partnere

JN Data leverer sikker, stabil og effektiv it-drift til den finansielle sektor. Vi varetager udviklingen og vedligeholdelsen af den understøttende tekniske infrastruktur for vores partnere Jyske Bank, Nykredit, BEC, Bankdata og SDC. Det gør JN Data til ét af de største og mest centrale it-driftscentre i Danmark. Vi videreudvikler partnernes forretning og fungerer som sparringspartner i valget af daglige it-løsninger og ved implementeringen heraf.

JN Data servicerer en stor del af den finansielle sektor i Danmark

JN Datas hovedkontor er hjemmehørende i Silkeborg - med kompetencecenter i Roskilde. Vi er omkring 520 kompetente medarbejdere, der betjener ca. en tredjedel af arbejdspladserne i den finansielle sektor. Omkring 200 pengeinstitutter kører på vores infrastruktur og vores partnere har en samlet andel på 50% af realkreditmarkedet og 35% af bankmarkedet.

Trivsel og god ledelse skaber gode resultater på bundlinjen

I JN Data ønsker vi at sikre vores medarbejderes trivsel. Derfor har vi en række medarbejdergoder, der sikrer, at medarbejderne har det godt fysisk og trives socialt - både i og uden for arbejdstiden.

Vi tror desuden på, at god ledelse er vejen til at skabe resultater. Derfor har vi ekstra fokus på hele tiden at udvikle vores ledelse, så den spiller optimalt sammen med vores omgivelser, virksomhedens udvikling og medarbejdernes løbende udvikling.


JN Data A/S
Frichsvej 18
8600 Silkeborg
Tlf. 63636363
Antal ansatte iflg. seneste regnskab: 692

Forretningsområde:
Driver og udvikler it-systemer for finanssektoren.
Kompetencer:
It-infrastruktur og drift.

 
Kontakt brancheguiden
Har du ønsker til rettelser i ovenstående tekst, eller mangler din virksomhed i Brancheguiden, kan du skrive til os her.

 
Årsregnskab
JN Data A/S
Mio. kroner 2019
Omsætning 2.047,6
Resultat af primær drift 5,0
Resultat før skat 1,1
Resultat efter skat 0,9
Egenkapital 329,7
Antal ansatte 692
 


Computerworld
For to år siden nedsænkede Microsoft 864 servere i Nordsøen: Nu er datacenteret på land igen - se resultatet her
Microsoft har efter to år hævet sit undervands-datacenter op af Nordsøen. Her er de erfaringer, selskabet har gjort sig.
CIO
Torben Fabrin og Arla måtte på få dage omstille hele deres produktion da coronaen ramte
Da coronaen ramte verden måtte mejerigiganten Arla på få dage omstille sin produktion. Samtidig voksede salget massivt til supermarkeder mens institutioner og restauranter gik næsten i stå. Hør hvordan Arla kom gennem krisen ved blandt andet være klar med realtime analytics.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.