Oprettet: 21. juni 2003 kl. 19.38
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 14
Kommentar skrevet: 78
Se spørgsmål hvor elmar har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| En lille fejl? Af elmar i MySQL | 21 | 25/03/200400:14 | - |
| PHP ændre hele min side? Af elmar i PHP | 21 | 24/03/200422:46 | - |
| Adgangs kode boks ? Af elmar i JavaScript | 30 | 16/10/200322:29 | - |
| Klokkeslet på indlæg. Af elmar i Andet programmering | 21 | 01/10/200317:14 | - |
| Disable taster (C og V og højreklik) Af elmar i JavaScript | 12 | 29/09/200322:15 | - |
| 57 min siden | Creative Soundblaster Audigy FX v2 Af ErikHg i Andet hardware |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |