Oprettet: 07. august 2003 kl. 15.57
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 4
Kommentar skrevet: 14
Se spørgsmål hvor jakopatico har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Mine billeder hopper op over browserkanten i FireFox? help :-0 Af jakopatico i HTML | 4 | 23/06/200615:55 | - |
| Kan i lide designet? Af jakopatico i Webdesign | 8 | 02/10/200311:10 | - |
| Hvad skal man skrive i dos for at formatere?? Af jakopatico i Windows | 12 | 09/09/200321:58 | - |
| Har en cpu med XP home edition - men ingen cd til at gen.inst Af jakopatico i Windows | 12 | 09/09/200313:13 | - |
| 43 min siden | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I dag 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| I går 20:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |