Oprettet: 18. august 2003 kl. 21.39
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 5
Kommentar skrevet: 21
Se spørgsmål hvor jean.k har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Winamp til PDA Af jean.k i Mobiltelefoner | 14 | 13/01/200515:33 | - |
| DNS simpel spørgsmål. Af jean.k i Andet netværk | 8 | 19/09/200308:20 | - |
| der er en fejl i Mshtml.dll Af jean.k i Windows | 13 | 16/09/200321:20 | - |
| Opsætning af en Terminal server af win2000server. Af jean.k i Windows | 10 | 25/08/200319:16 | - |
| Hvordan Deler man sin internetforbindelse? Af jean.k i Internetforbindelser | 44 | 18/08/200322:00 | - |
| 3 min siden | Creative Soundblaster Audigy FX v2 Af ErikHg i Andet hardware |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |