Oprettet: 13. oktober 2003 kl. 11.56
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 10
Kommentar skrevet: 28
Se spørgsmål hvor pinga har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| At kopier MiniDv til computer Af pinga i Musik & videoafspillere | 3 | 10/09/201111:07 | 23/01/201207:11 |
| Windows 7 - plads indicator Af pinga i Windows | 2 | 14/05/201120:59 | 30/05/201114:39 |
| AT se video fra computeren Af pinga i Musik & videoafspillere | 3 | 02/06/200707:06 | - |
| At lave en 3danimation Af pinga i 3D-software | 1 | 27/02/200710:43 | - |
| Virtualdub Mpeg2 Af pinga i Musik & videoafspillere | 0 | 28/12/200621:40 | - |
| I dag 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I dag 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| I går 21:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| I går 11:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |