Oprettet: 24. april 2004 kl. 17.49
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 7
Kommentar skrevet: 9
Se spørgsmål hvor pez4 har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| fjern reklame i messenger 7 Af pez4 i Fri debat | 8 | 16/04/200520:29 | - |
| åben bat fil i dokoment Af pez4 i Fri debat | 5 | 02/04/200517:06 | - |
| 19" fladskærm Af pez4 i Skærme | 3 | 10/11/200415:51 | - |
| hjælp til skærmkøb Af pez4 i Skærme | 6 | 04/11/200422:14 | - |
| skal man ha Service Pack 1 Af pez4 i Windows | 2 | 19/08/200415:03 | - |
| I dag 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| I går 21:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| I går 11:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| 25/0618:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |