Oprettet: 24. april 2004 kl. 23.37
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 21
Kommentar skrevet: 47
Se spørgsmål hvor akesson har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Gemme og Hente Playlist Af akesson i Visual Basic | 4 | 05/04/200716:39 | - |
| Manamanah Look a like Af akesson i Fri debat | 4 | 04/10/200607:42 | - |
| Hamachi lignende program Af akesson i LAN/WAN | 1 | 27/04/200614:34 | - |
| Genskabe filer efter formatering? Af akesson i Andet software | 3 | 22/12/200500:55 | - |
| Gemme playlist.. Af akesson i Visual Basic | 6 | 08/06/200512:32 | - |
| 43 min siden | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I dag 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| I går 20:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |