Oprettet: 19. februar 2005 kl. 16.37
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 6
Kommentar skrevet: 13
Se spørgsmål hvor commu har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| server problemmer Af commu i Webservere | 11 | 05/03/200513:38 | - |
| news system kan jeg ikk få til at virke Af commu i PHP | 10 | 05/03/200513:14 | - |
| Hvilke programmer ville være godt Af commu i Webservere | 2 | 01/03/200521:52 | - |
| findes der andre Af commu i Access | 8 | 19/02/200517:53 | - |
| Kan man lave en access database om Af commu i Access | 6 | 19/02/200517:16 | - |
| I dag 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I dag 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| I går 21:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| I går 11:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |