Oprettet: 05. marts 2005 kl. 13.20
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 18
Kommentar skrevet: 95
Se spørgsmål hvor xaque har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Ny installation af xp og nogle programmer men problem på internet Af xaque i Windows | 16 | 20/02/200807:58 | - |
| Hjælp med css design Af xaque i Andet design | 7 | 17/11/200722:35 | - |
| Indsætte tekst automatisk i dokument Af xaque i Fri debat | 10 | 04/09/200711:42 | - |
| Regler i office outlook 2007 Af xaque i Office & Kontorpakker | 1 | 06/06/200714:11 | - |
| problem med dell skærm Af xaque i Skærme | 1 | 25/03/200719:57 | - |
| 40 min siden | Creative Soundblaster Audigy FX v2 Af ErikHg i Andet hardware |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |