Oprettet: 07. april 2005 kl. 13.48
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 4
Kommentar skrevet: 11
Se spørgsmål hvor kongensgaard har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Vurdering af privat website Af kongensgaard i Webdesign | 7 | 16/04/200500:02 | - |
| Margin i forbindelse med fanebladsmenu Af kongensgaard i HTML | 1 | 15/04/200509:32 | - |
| Scroll og faneblads menu Af kongensgaard i HTML | 12 | 12/04/200522:11 | - |
| Scroll-bar på boks - og ikke på hele siden Af kongensgaard i HTML | 8 | 12/04/200511:36 | - |
| I dag 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I dag 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| I går 21:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| I går 11:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |