Oprettet: 14. december 2005 kl. 21.49
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 5
Kommentar skrevet: 5
Se spørgsmål hvor sweetiepiewilbur har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Mit lanforbindelse virker ikke? jeg får en "dnserror" Af sweetiepiewilbur i Andet netværk | 1 | 26/07/200703:04 | - |
| Fejlmeddelelse under installation: Ingen diskette Af sweetiepiewilbur i Andet software | 0 | 15/01/200614:16 | - |
| Fejlmeddelelse under installation: Ingen diskette Af sweetiepiewilbur i Windows | 1 | 23/12/200513:25 | - |
| Fejlmeddelelse under installation: Ingen diskette Af sweetiepiewilbur i Hjælp og fejl | 7 | 23/12/200513:20 | - |
| Fejlmeddelelse under installation: Ingen diskette Af sweetiepiewilbur i PC | 3 | 14/12/200522:05 | - |
| I dag 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |