Oprettet: 20. december 2005 kl. 11.11
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 7
Kommentar skrevet: 31
Se spørgsmål hvor noeyewar har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| MS sql 2008 på Windows 2008 - Laaaangsom Af noeyewar i MS SQL | 6 | 11/12/200922:16 | 26/02/201010:48 |
| Graits/billig mssql database online? Af noeyewar i MS SQL | 9 | 23/11/200913:17 | 27/04/202019:37 |
| Visual Studio og flere udviklere, versionskontrol giver problemer, andre muligheder Af noeyewar i .NET | 8 | 18/11/200910:05 | 25/11/200923:25 |
| visual studio lignende php udviklingsmiljø, findes det? Af noeyewar i PHP | 9 | 19/09/200621:29 | - |
| administration af brugere i ungdomsklub, spærring af porno osv?? Af noeyewar i Andet hardware | 4 | 08/09/200612:24 | - |
| 9 min siden | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I dag 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| I går 20:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |