Butterfly

profile picture

Oprettet: 18. februar 2014 kl. 12.23

Niveau: Forsker

Oprettede spørgsmål: 124

Kommentar skrevet: 216


Se spørgsmål hvor Butterfly har deltaget

Spørgsmål oprettet af Butterfly

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Hop til næste ledige celle Af Butterfly i Excel 5 17/04/201910:26 17/04/201913:31
Opdater flere pivottabeller samtidig, med makro Af Butterfly i Excel 6 16/04/201913:12 17/04/201909:08
Tæl farvede celler i pivottabel Af Butterfly i Excel 4 15/04/201918:04 16/04/201910:29
Kopier fane ud fra værdi i celle Af Butterfly i Excel 2 08/04/201916:28 08/04/201917:56
Søg, fra værdi i celle Af Butterfly i Excel 2 29/03/201914:00 30/03/201908:33
Hent flere



Computerworld
Overblik: Så meget betaler danske virksomheder i løn til it-medarbejderne - se listerne her
Overblik: Der er meget stor forskel på løn-niveauet for it-medarbejderne i de danske virksomheder. Få overblikket over, hvor lønnen er højest og lavest her.
CIO
SAP's nye nordiske direktør: "De seneste uger har jeg besøgt en del kunder her i Norden - og alle talte om at vende tilbage til en eller anden form for standard."
Det store ryk til cloud brød med mange års it-konsolidering og skabte komplicerede it-miljøer. Men nu peger kundernes kompas den anden vej, fortæller erfaren SAP-boss efter nordisk rundrejse.
Job & Karriere
"Vi var fem mennesker, der fik 400 millioner kroner, et lokale på 12 m2 og et stempel fra Undervisningsministeriet. Det kalder jeg mit første start-up. Det blev til IT-Universitetet. "
"Da jeg var færdig med PhD´en så var vi fem mennesker, der fik 400 millioner kroner, et lokale på 12 m2 og et stempel fra Undervisningsministeriet. Så skulle vi bare have et nyt universitet op og køre på seks måneder. Det kalder jeg mit første start-up. Det blev til IT-Universitetet."
White paper
Dit netværk holder dig tilbage! Sådan gør du Virtual Cloud Network skarpere
I vor tids teknologi er kun én ting konstant: Udviklingen. Vi er midt i en digital disruption, som transformerer alle industrier, alle virksomheder og alle teams. Så hvad gør I? I dette white paper kigger vi nærmere på, hvad det kræver for at få en succesfuld digital transformation. Hvordan du kan tilpasse services på dage i stedet for måneder, fleksibiliteten i at kunne reagere på feedback og muligheder i realtid, og hurtigheden og forudsigelsen til at kunne levere en bedre og mere værdifuld kundeservice.