Premium
Ny teknologi giver ofte dårlige resultater i kundeservice-afdelinger: Her er tre punkter, din virksomhed skal huske
Oprettet: 24. april 2018 kl. 10.12
Niveau: Praktikant
Oprettede spørgsmål: 0
Kommentar skrevet: 1
Karsten Brønnum har ikke oprettet nogle spørgsmål.
I går 13:10 | ip adresser forskellig i ipconfig og myip.com Af Uvanga i LAN/WAN |
I går 13:04 | Windows Telefonlink Af barth i Andet software |
13/0718:58 | Kvindelige rolleindehavere i EX-Wife Af Ikke-ekspert i Fri debat |
12/0722:10 | Computer til videoredigering og casual gaming Af Kean BS i PC |
12/0715:50 | Link cvs fil til Excel Af per2edb i Excel |
BEC
Head of Omnichannel (domain level)Erhvervsstyrelsen
Design morgendagens digitale fundament – Erhvervsstyrelsen ansætter 2 visionære it-arkitekterRigsarkivet
IT-udvikler - barselsvikar til RigsarkivetPolitiets Efterretningstjeneste
Bliv applikationsspecialist i PET's teledatateam og få en hverdag, der aldrig bliver hverdagBAADER Logistix A/S
Technical Team Lead - IT-projekter og kundesupportPlanBørnefonden
Head of DigitalTV2
Software Engineer – Video Playback team, TV 2Statens IT
Statens It søger Informationssikkerhed og teknisk rådgiverCognizant
Arctic Wolf
Arctic Wolf
Komplex IT, Arrow & Red Hat