Chirag@123

profile picture

Oprettet: 19. juni 2018 kl. 16.01

Niveau: Novice

Oprettede spørgsmål: 1

Kommentar skrevet: 1


Se spørgsmål hvor Chirag@123 har deltaget

Spørgsmål oprettet af Chirag@123

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
iphone 6s slowing down cpu 's Af Chirag@123 i iOS, iPhone & iPad 3 19/06/201816:14 19/06/201818:04



Premium
Søren fik en god ide og overhalede Spotify inden om: Her er historien om skabelsen af verdens måske første gratis musiktjeneste - som var dansk
Fra Computerworlds arkiv: Søren Stig Tvilsted fik for knap 10 år siden idéen til TDC Play, der overhalede Spotify indenom og blev verdens første gratis musiktjeneste. "Folk var ved at dø af grin. De havde ganske enkelt aldrig hørt noget så tåbeligt før," fortæller han i dag. Her er historien om, hvordan TDC Play blev til.
Computerworld
Ny-opdaget malware blokerer programmer som forsøger at slette den: Særligt windows 10 er ramt
En ny type malware er blevet opfanget, der både overvåger din computer og generer falske reklameindtægter til bagmændende. Og så har den en forkærlighed for Windows 10.
CIO
Henrik Jeberg om at arbejde i Silicon Valley: "Er du dygtig nok får du tilbud der får en til at falde ned af stolen."
Henrik Jeberg bor i San Francisco og er direktør i Hampleton Partners, der rådgiver om opkøb med særligt fokus på teknologi. Hør ham fortælle om forskellen på Danmark og Silicon Valley - og om nogle af de vilde forhold der hersker i verdens ubestridte tech-hovedstad.
Job & Karriere
KMD opsagde tryghedsaftaler med medarbejderne få måneder før 300 medarbejdere blev outsourcet til IBM
KMD har i løbet af foråret opsagt to såkaldte tryghedsaftaler med en del af selskabets medarbejdere. Når aftalerne stopper ved udgangen af 2018, er de pågældende medarbejdere ikke længere berettiget til særlig godtgørelse. Det kan få konsekvenser, hvis IBM som forventet skærer i antallet af de 300 KMD-medarbejdere, som selskabet overtager.
White paper
11 skridt, der sikrer dig det bedste udbytte af dit CRM-projekt
Dette whitepaper identificerer 11 skridt, som enhver organisation bør gennemgå i forbindelse med CRM-implementering.