Oprettet: 17. juni 2000 kl. 00.00
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 14
Kommentar skrevet: 23
Se spørgsmål hvor drud har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Windows 2000 og valg af wan - access point Af drud i LAN/WAN | 3 | 17/02/200620:14 | - |
| Outlook 2000 æder al hukommelsen Af drud i E-mail programmer | 11 | 13/03/200511:45 | - |
| Krav til IP-telefoni Af drud i Musik & videoafspillere | 5 | 17/01/200422:44 | - |
| Windows update (0x800A0007) Af drud i Windows | 5 | 17/11/200323:02 | - |
| Driver ? Af drud i Andet netværk | 5 | 16/04/200219:25 | - |
| 58 min siden | Creative Soundblaster Audigy FX v2 Af ErikHg i Andet hardware |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |