Oprettet: 13. oktober 2000 kl. 23.40
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 42
Kommentar skrevet: 114
Se spørgsmål hvor lbos har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Dette er til softspot Af lbos i ASP | 1 | 09/10/201116:09 | 09/10/201116:16 |
| Er der en der kan hjælpe mig Please ! Kun sende udfyldte felter Af lbos i ASP | 9 | 05/10/201118:31 | 09/10/201116:07 |
| Kun sende udfyldte felter Af lbos i ASP | 3 | 03/10/201118:20 | 05/10/201118:30 |
| Kan ikke få almindelig asp til at køre på win7 Af lbos i Windows | 0 | 07/02/201010:15 | - |
| Hvad gør jeg forkert her ! Prøver at sende en emial via asp Af lbos i Andet software | 0 | 22/03/200813:03 | - |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |
| 18/0620:11 | Beskrivelse af hvad der er på billederne Af Strawberry i Mobiltelefoner |