Oprettet: 23. april 2001 kl. 14.27
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 26
Kommentar skrevet: 65
Se spørgsmål hvor badass har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Markering for linieskift... Af badass i VB.NET | 1 | 16/06/201108:55 | 20/06/201109:19 |
| Hjælp til ADO exception... Af badass i Andet programmering | 8 | 19/05/201113:45 | 23/05/201115:39 |
| Hjælp til ADO exception... Af badass i VB.NET | 1 | 19/05/201108:39 | 19/05/201113:44 |
| Problemer med udskrift vha. HighEdit 4 Af badass i Visual Basic | 1 | 31/01/201115:56 | 19/05/201113:46 |
| VB5 applikation via Citrix Af badass i Visual Basic | 1 | 22/12/201015:38 | 31/01/201115:57 |
| 2 min siden | Creative Soundblaster Audigy FX v2 Af ErikHg i Andet hardware |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |