Oprettet: 23. april 2001 kl. 21.15
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 28
Kommentar skrevet: 79
Se spørgsmål hvor staticmotion har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| sb audigy i dos promt Af staticmotion i Musik & videoafspillere | 3 | 14/05/200417:42 | - |
| streaming og dl fra egen side, hvordan? Af staticmotion i Andet software | 2 | 17/10/200314:59 | - |
| #333333 i flashmx og dreamweaver mx ikke de samme! Af staticmotion i Andet software | 3 | 16/10/200317:48 | - |
| need: låne netværks resourcer ( cpu ) til divs. Af staticmotion i Andet netværk | 0 | 12/10/200315:52 | - |
| cubase til scale tracker..hurtigere pc, men sløvere prog hvorfor? Af staticmotion i Musik & videoafspillere | 14 | 05/10/200312:36 | - |
| I går 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| 21/0617:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |