Oprettet: 01. maj 2001 kl. 22.19
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 5
Kommentar skrevet: 36
Se spørgsmål hvor davz har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| AMD 2600+ varme problem Af davz i PC | 9 | 08/03/200421:26 | - |
| hvordan kører man 640*480 i XP Af davz i Windows | 23 | 14/05/200311:25 | - |
| Kan man ligge sin Page-file på et RAM-drev i WIN-XP??? Af davz i Windows | 25 | 25/04/200201:29 | - |
| IP på klient på server Af davz i Andet netværk | 11 | 18/05/200117:22 | - |
| WIN98 -> WIN2000 igen igen Af davz i Andet netværk | 14 | 01/05/200123:04 | - |
| 30 min siden | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |