Oprettet: 25. juli 2001 kl. 22.24
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 4
Kommentar skrevet: 17
Se spørgsmål hvor hviid24 har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Nyt program kan ikke starte' da denne mangler:MSVBVM60.dll Af hviid24 i Fri debat | 4 | 04/05/200203:37 | - |
| HOLD DA' KÆFT HVOR GÅR DET LANGSOM'T. ! Suk. Af hviid24 i Fri debat | 9 | 20/02/200218:05 | - |
| Printer\'problemer ad-libitum. Af hviid24 i Andet hardware | 4 | 04/10/200103:39 | - |
| Virus = W32\\Hybris.dll@MM som ligger i C:\\WINDOWS\\SYSTEM\\WSOCK32.DLL kan ikke umiddelbart slettes ! Af hviid24 i Virus | 18 | 03/08/200120:13 | - |
| 44 min siden | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |