Oprettet: 10. januar 2002 kl. 13.37
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 9
Kommentar skrevet: 15
Se spørgsmål hvor thy4ever har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Hvorfor skal jeg pludselig skrive HTTP osv. Af thy4ever i Andre onlineløsninger | 9 | 17/04/200620:34 | - |
| Windows XP starter med at åbne Sytem32 mappen ved maskin start Af thy4ever i Windows | 13 | 18/07/200519:58 | - |
| Single Layer DVD til Dual Layer? Af thy4ever i PC | 1 | 07/12/200400:43 | - |
| Optage lyd - fx. fra Boogielisten - via en kabelmodemforbindelse Af thy4ever i Musik & videoafspillere | 10 | 01/06/200423:38 | - |
| Studio8 - Imagemixer - Sony DVD handycam og LYD! Af thy4ever i Musik & videoafspillere | 1 | 13/12/200322:04 | - |
| I går 22:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I går 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| 24/0620:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |