| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| USB nøgle driver søges? Af guldborg i Andet hardware | 4 | 04/01/200523:07 | - |
| Winamp vil ikke spille CD fra drev? Af guldborg i Andet software | 4 | 03/03/200417:15 | - |
| Ikon til nedlukning af alle vinduer Af guldborg i Andet software | 3 | 29/02/200413:52 | - |
| Min "tilføj eller fjern programmer" er gået i kage Af guldborg i Andet software | 7 | 11/02/200400:18 | - |
| Problemer med Nero Burning-Rome Af guldborg i Backup- & Antivirus | 3 | 22/11/200312:23 | - |
| Spørger hele tiden om jeg skal formatere 3,5"diskette? Af guldborg i Fri debat | 6 | 22/11/200312:04 | - |
| Hvilken RADEON-grafikkortproducent er den bedste? Af guldborg i Andet hardware | 22 | 17/10/200314:50 | - |
| Uønskede reklamer Af arnepedersen i Internetforbindelser | 30 | 28/09/200323:29 | - |
| Titelproblemer i dBpowerAMP Music Converter Af guldborg i Musik & videoafspillere | 1 | 28/09/200323:24 | - |
| Forbindelse af front-port-ledninger(mic og speaker) til lydkort? Af guldborg i Andet hardware | 4 | 26/08/200319:47 | - |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |