| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| et par spørgsmål til win2k Af wip13 i Windows | 2 | 23/02/200415:58 | - |
| Kan ikke se Klient navn i Citrix Af byturen i Windows | 2 | 24/01/200423:04 | - |
| XP genstarter ved tryk på "full sceen mode" i mediaplayer Af astskov i Windows | 5 | 23/01/200414:11 | - |
| FTP over fiktivt kontor netværk Af sandahl i Windows | 4 | 23/01/200409:19 | - |
| "Kan ikke oprette forbindelse til serveren" Af ludo69 i Internetforbindelser | 22 | 23/01/200403:58 | - |
| tekst-baseret genvej Af satanic_raven i Windows | 10 | 23/01/200403:09 | - |
| IE6.0 hjælp Af lille_o i Windows | 29 | 22/01/200414:24 | - |
| logon problemer til terminal Af keet i Windows | 10 | 21/01/200414:46 | - |
| Automatisk log on på domaine Af mirakulix i Windows | 6 | 20/01/200422:42 | - |
| Sever lock-out pga password ændring! Af charlesdalton i Windows | 6 | 20/01/200413:28 | - |
| I dag 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |