| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Opsætning af webserver Af kazzie i Webservere | 7 | 02/04/201012:28 | 02/04/201018:01 |
| IE 7 går ned og jeg kan ikke install SP3 Af kazzie i Andre onlineløsninger | 5 | 27/10/200809:23 | 02/04/201012:33 |
| problem med 3mobil / 3connect Af kazzie i Internetforbindelser | 5 | 25/10/200814:20 | 07/07/200900:48 |
| Køb af GPS Navigation Af kazzie i Mobiltelefoner | 7 | 22/09/200819:35 | - |
| Rensning af virus og spam samt mallware Af kazzie i Virus | 10 | 01/09/200816:26 | - |
| Hijackthis - hjælp ønskes Af kazzie i Andet sikkerhed | 11 | 07/08/200810:47 | - |
| Forældrekontrol Af kazzie i Andet sikkerhed | 5 | 17/05/200814:09 | - |
| Tjek af hijackthis Af kazzie i Virus | 5 | 04/04/200810:44 | - |
| Mistet password til min Linksys WRT54G Af kazzie i Routere & Switches | 5 | 28/03/200815:45 | - |
| IP banning i gæstebog Af kazzie i PHP | 6 | 24/11/200512:04 | - |
| 5 min siden | Creative Soundblaster Audigy FX v2 Af ErikHg i Andet hardware |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |