| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Hvilket kabel fra X-Box 360 til billedrør-TV? Af scuderia i Andet hardware | 2 | 24/07/200718:01 | - |
| Udskifte Geforce MX440 Grafikkort til hvad? Af scuderia i PC | 12 | 29/06/200716:20 | - |
| Kan man bruge gamle XP programmer i Vista? Af scuderia i Windows | 3 | 08/06/200719:04 | - |
| Hvad er en operatørlåst mobiltlf? Af scuderia i Fri debat | 6 | 08/06/200718:34 | - |
| Er denne USB harddisk velegnet til data-backup? Af scuderia i PC | 8 | 13/04/200717:34 | - |
| Hvad er den anbefalede installations rækkefølge efter XP install? Af scuderia i Andet sikkerhed | 5 | 08/04/200721:49 | - |
| Endnu et: Køb af RAM spørgsmål? Af scuderia i PC | 6 | 25/11/200617:14 | - |
| Hvorfor kører min bærbare med FAT32? Af scuderia i PC | 18 | 07/07/200617:04 | - |
| Valg af filsystem, på USB harddisk? Af scuderia i PC | 11 | 29/06/200611:32 | - |
| Buffer størelse i ekstern harddisk? Af scuderia i PC | 4 | 24/06/200615:10 | - |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |