| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Opgradere fra 2003 - 2010? Af klarak i Office & Kontorpakker | 5 | 15/01/201217:23 | 14/05/201213:03 |
| Compute i sort, jeg er måske kommet til at slette et program Af klarak i Windows | 3 | 27/11/200817:02 | 21/01/201210:18 |
| DHCP-server ikke tilgængelig Af klarak i LAN/WAN | 6 | 22/02/200814:36 | - |
| Hjælp til netværkskort / netværksforbindelse Af klarak i Andet netværk | 1 | 19/02/200811:16 | - |
| Hijack this log fil, nogen der vil kigge? Af klarak i Virus | 8 | 13/02/200817:43 | - |
| HJÆLP mig med at finde netværksdriver Af klarak i Andet netværk | 9 | 11/02/200822:17 | - |
| Netværk virker ikke. Nogen der vil tjekke Log-file? Af klarak i Andet netværk | 4 | 11/02/200819:26 | - |
| Køb af bærbar - Toshiba, Asus eller Msi? Af klarak i PC | 9 | 21/01/200819:50 | - |
| krav til bærbar Af klarak i PC | 8 | 14/01/200816:28 | - |
| Problem med usb / driver Af klarak i PC | 10 | 26/08/200600:44 | - |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |