| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Lige købt ny Dell computer - tastaturet irriterer! Af mattiasdh i Fri debat | 4 | 06/07/200914:22 | 08/07/200921:26 |
| CD/DVD drev virker ikke. Af mattiasdh i Fri debat | 13 | 30/05/200820:00 | - |
| Mobil spil - fra mobilen til computeren Af mattiasdh i Fri debat | 3 | 06/05/200722:01 | - |
| Angående Flash Af mattiasdh i Fri debat | 3 | 17/12/200611:10 | - |
| Hej alle kloge mennesker :D Hjlæp mig venligst ! Af mattiasdh i Fri debat | 7 | 17/09/200617:01 | - |
| Lægge musik ind på hjemmesiden, son afspilles når man åbner siden Af mattiasdh i HTML | 4 | 28/08/200609:53 | - |
| Et program der afspiller lyde når man trykker på "hotkey" Af mattiasdh i Visual Basic | 3 | 21/08/200612:01 | - |
| Chatprogram! Hvordan? WinSock? Af mattiasdh i Visual Basic | 6 | 14/08/200613:03 | - |
| Sende en msgbox op, hvis man flytter med musen Af mattiasdh i Visual Basic | 12 | 01/06/200610:56 | - |
| Dele en liste med andre over internettet! Af mattiasdh i Visual Basic | 19 | 29/05/200621:02 | - |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |