| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Windows Vista på bærbar dell - skærm er sort Af pasha i Andre styresystemer | 3 | 11/08/201011:26 | 19/11/201007:25 |
| TOT (Tryk og tal på Nokia mobiltelefoner) Af pasha i Fri debat | 2 | 07/04/201010:36 | 08/04/201009:10 |
| Er et indscannet bilag (eks. i PDF, RTF eller lignende) at betragte som originalbilag Af pasha i Fri debat | 6 | 22/04/200900:41 | 22/04/200910:04 |
| Opkobling via VPN og fjernskrivebord Af pasha i PC | 5 | 26/05/200715:55 | - |
| Overføre VHS videobånd til DVD eller harddisk Af pasha i Musik & videoafspillere | 3 | 26/05/200715:37 | - |
| Radio og TV på nettet Af pasha i Andre onlineløsninger | 7 | 26/05/200715:32 | - |
| 5 min siden | Creative Soundblaster Audigy FX v2 Af ErikHg i Andet hardware |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |