| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Plads på harddisk! Af madsrosborg i PC | 8 | 27/11/200716:14 | - |
| H aster! -online engelsk stavekontrol Af anjensen1 i Fri debat | 4 | 02/11/200711:30 | - |
| Fejt i boot, hjælp! Af madsrosborg i PC | 8 | 25/10/200716:20 | - |
| OBS. Strømforsyning lugter brændt!! Af madsrosborg i PC | 6 | 11/10/200715:27 | - |
| rense middel til 15.4" WSXGA Af madsrosborg i Skærme | 4 | 08/10/200717:47 | - |
| Flere ram til znote4200 Af sim00n i PC | 18 | 07/10/200716:43 | 14/07/201213:02 |
| Rigtig forstærker til højtalere?? Af madsrosborg i Fri debat | 5 | 06/10/200715:18 | - |
| Studie bærbar Af dr.big i PC | 2 | 05/10/200718:51 | - |
| Ikon bug i vista Af madsrosborg i Windows | 11 | 04/10/200721:13 | - |
| Winamp og portable devices Af Sweet1 i Fri debat | 3 | 04/10/200720:05 | - |
| I dag 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |