| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Ændret indstilling på FaceBook Af susalapi i Andet software | 2 | 20/01/201422:14 | 24/01/201406:11 |
| Microsoft Office 2010 til hjemmet Af susalapi i Office & Kontorpakker | 5 | 18/01/201414:39 | 20/01/201422:08 |
| Java virtual machine Af susalapi i Andet software | 2 | 07/04/201212:03 | 09/04/201217:05 |
| Fejl i modtaget mail (klokkeslet) Af susalapi i E-mail programmer | 3 | 22/09/200910:56 | 22/09/200911:54 |
| I dag 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I dag 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| I går 21:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| I går 11:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |