| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Hjælp til dual monitor (Udvidet skrivebord) på Ati Radeon HD 5450 uden HDMI Af playjacob i Skærme | 1 | 15/11/201220:57 | 18/01/201319:13 |
| Hjælp til c++ Af playjacob i C/C++ | 10 | 29/01/201116:16 | 31/01/201114:14 |
| Online stemme ændre? Af playjacob i Fri debat | 2 | 03/01/201120:37 | 29/01/201116:33 |
| Intet skærmbillede ved opstart af Fujitsu Siemens Amilo Af jacob7 i PC | 5 | 09/10/201015:28 | 07/05/201123:48 |
| Grå skærm ved opstart Af mikamort i PC | 17 | 09/10/201012:48 | 09/02/201107:31 |
| Spil forslag nem Af playjacob i Fri debat | 5 | 03/08/201017:46 | 18/09/201020:14 |
| Spil forslag Af playjacob i Fri debat | 1 | 03/08/201017:41 | 03/08/201019:02 |
| Mappen dokumenter åbner, når jeg starter computer Af Slettet bruger i Fri debat | 7 | 02/08/201023:23 | 16/08/201012:47 |
| mp3 lydbog til ipod Af dday i Fri debat | 5 | 02/08/201021:46 | 03/08/201021:03 |
| I går 22:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I går 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| 24/0620:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |