| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| HP iPAQ HW6915 og TomTom 5 Af freekyzone i Mobiltelefoner | 10 | 06/09/200623:39 | - |
| Konvertering af filer fra Win CE til Win 98/XP Af jfj i Andet software | 4 | 04/11/200523:25 | 19/08/201009:29 |
| Mister forbindelse til sattelitter Af Jesper Pedersen i Andet software | 7 | 11/10/200517:07 | - |
| Problemer med installation af Active Sync Af beringer i Mobiltelefoner | 4 | 22/06/200514:36 | - |
| HP Ipaq 2210 med bluetooth GPS navigation fra Bilka, er den ok Af ingenting i Mobiltelefoner | 4 | 06/06/200418:58 | - |
| Hurtigere demotur med TOMTOM 2 Af boie-1 i Andet software | 5 | 20/04/200422:35 | - |
| Inbox (hvad bliver hentet) Af mik28 i Mobiltelefoner | 7 | 17/02/200420:24 | - |
| Danmark og Tyskland på samme udvidelseskort? Af leiflassen i Andet software | 2 | 06/01/200408:57 | - |
| PDA med navigation Af flemmingerglad i Mobiltelefoner | 4 | 02/10/200316:09 | - |
| Ipaq 2210 Af flemmingerglad i Mobiltelefoner | 4 | 22/09/200315:44 | - |
| I går 22:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I går 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| 24/0620:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |