| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Microsoft Messenger - jeg må tit lukke den, da den låser. - Hvad er der galt? Af else i Andet software | 6 | 24/05/200122:41 | - |
| ICQ - laver det rod i andre programmer? Af else i Chat & Messaging | 11 | 24/05/200122:30 | - |
| Har jeg USB porte Af else i Andre onlineløsninger | 10 | 22/03/200110:35 | - |
| Skrive kuverter på Laserprinter? Af else i Andet hardware | 10 | 08/01/200120:43 | - |
| Office 2000 - bruge anden ordbog Af else i Office & Kontorpakker | 7 | 02/12/200017:00 | - |
| WORD 2000 - bruge ordbøger på comuteren i Word? Af else i Office & Kontorpakker | 2 | 15/11/200006:24 | - |
| Fjerne Explorer fra joblisten - den ligger der fast! Af else i Windows | 12 | 07/02/200008:59 | - |
| Mit diskettedrev virker ikke! Af else i Windows | 5 | 05/02/200021:37 | - |
| I dag 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |