| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| netværk og outlook Af ph1 i Andet netværk | 5 | 10/01/200212:01 | - |
| To skærme til en computer Af mads_mem i Windows | 8 | 09/08/200115:26 | - |
| Automatisk markere den nyeste post i en formualr i dataarkvisning efter oprettelse Af -anders- i Access | 10 | 09/08/200115:18 | - |
| Eksport af Mails (Outlook2K) til Database (Access) Af jadr i E-mail programmer | 4 | 09/01/200111:43 | - |
| corel draw 9.0! help! Af milo i Billedbehandling | 5 | 20/10/200012:33 | - |
| Skæve tabulatorer i Outlook 97-98-2000 Af careteam i E-mail programmer | 4 | 27/09/200013:47 | - |
| Systemblokering - Parity error Af Slettet bruger i PC | 8 | 26/09/200021:24 | - |
| Word 2000 og tables problemer Af shifter i Office & Kontorpakker | 5 | 21/09/200012:01 | - |
| Hvordan får man hotmail til at virke i outlook 2000? Af vl7 i E-mail programmer | 37 | 10/09/200012:19 | - |
| Powerpoint Af mjh i Andet software | 3 | 18/08/200011:29 | - |
| 47 min siden | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |