| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Sandisk vs. Kingston Af gkn2000 i Foto & video | 4 | 19/12/200513:35 | - |
| WTS Login Af gkn2000 i Windows | 15 | 14/06/200513:03 | - |
| exchange OWA spørgsmål, svær Af net--rom i Windows | 8 | 24/05/200523:20 | - |
| Login/logoff problem Af bpraem i Windows | 2 | 06/11/200419:05 | - |
| DNS virker ikke som det skal Af mes i Windows | 3 | 01/11/200401:36 | - |
| gode howto's Af tingleff i Windows | 3 | 30/10/200422:02 | - |
| Anbefal et antivirus program Af trenskow i Windows | 8 | 26/10/200423:28 | - |
| Fjerne programmer via GPO Af fritter25 i Windows | 5 | 26/10/200419:48 | - |
| Info kanal software Af gkn2000 i Andet software | 1 | 04/10/200416:41 | - |
| Lang tid om at logge på Af jklausen i Windows | 5 | 05/03/200419:06 | - |
| 3 min siden | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| I går 20:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| 21/0617:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |