| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Messenger 6.1 fejl 0x81000301 Af borch i Chat & Messaging | 5 | 29/03/200410:19 | - |
| Er der nogen der har Compaq's RackBuilder Software ? Af borch i Andet software | 1 | 08/08/200213:48 | - |
| Powerpoint 2000 løbende stavekontrol Af trane i Office & Kontorpakker | 8 | 17/12/200116:12 | - |
| Bryde en linie i en celle - Excel Af yeti i Office & Kontorpakker | 5 | 03/12/200110:54 | - |
| Mangler 2 XP filer Af borch i Windows | 4 | 03/12/200110:50 | - |
| Problemer med CD brænderen Af borch i Windows | 10 | 02/12/200118:31 | - |
| problemer med import i outlook Af neo99 i Windows | 8 | 23/10/200123:33 | - |
| Udskrivning fra PC Plus Af borch i Økonomiprogrammer | 7 | 23/10/200123:22 | - |
| WinFax problemer Af borch i Andet software | 3 | 19/07/200114:01 | - |
| Navision 3.56.A, og @ Af kim_zahle i Økonomiprogrammer | 8 | 11/07/200114:56 | - |
| I dag 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| I går 20:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| 21/0617:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |