| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Har brug for hjælp til at konverterer et tal til et årstal+måned+dato Af n_riber i Access | 11 | 08/08/200119:42 | - |
| checke om der er forbindelse til bestemt netværksdrev/Sti Af n_riber i Access | 2 | 07/08/200116:38 | - |
| funktion til at kontrollerer hvilken netværksgrupe der er logget på Af n_riber i Access | 3 | 07/08/200111:20 | - |
| Funktion til import af tabel Af n_riber i Access | 6 | 07/08/200109:25 | - |
| Hvor Gemmer outlook mine mapper? Af n_riber i E-mail programmer | 14 | 03/08/200123:45 | - |
| hurtigt spørgsmål om SCSI-controllere, Hvad bruges de til ?? Af n_riber i PC | 100 | 02/08/200102:05 | - |
| decimaler i kontrolelement Af foldager i Access | 3 | 01/08/200120:46 | - |
| Nokia 8210: Hvor er den billigst ? Af tdaugaard i Fri debat | 10 | 01/08/200119:25 | - |
| antal decimaler Af region i Access | 4 | 01/08/200116:59 | - |
| Mangler jeg noget og i givet fald hvad ?? Af n_riber i PC | 15 | 31/07/200102:03 | - |
| I dag 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| I går 20:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| 21/0617:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |