| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Ohh min køler larmer mere en en kværn uden udstødning....! Af kedde16 i PC | 10 | 18/10/200211:54 | - |
| Computer går ud! Af kedde16 i Windows | 10 | 04/08/200210:48 | - |
| Ohh tdc igen..... Af kedde16 i Andre onlineløsninger | 12 | 02/06/200215:36 | - |
| 2 Ret mærkelige spørgsmål Af kedde16 i Windows | 4 | 22/02/200221:33 | - |
| ISA NetKort på WinXP Af Slettet bruger i PC | 6 | 21/02/200214:32 | - |
| Asus pci-sc200 scsi og Abit ka7-100 bundkort Af kedde16 i Andet hardware | 3 | 21/02/200212:27 | - |
| Domain navne? Af kedde16 i Webservere | 10 | 20/02/200218:28 | - |
| Varme Af nicolai10 i Andet hardware | 7 | 20/02/200218:24 | - |
| Computeren tænder sig selv ???? Af koed i Andet hardware | 7 | 16/02/200201:07 | - |
| Kazaa i Win XP Af d12_kylle i Windows | 29 | 04/12/200116:08 | - |
| I går 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| 21/0617:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |