| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| hvorfor kan jeg ikke stoppe de s... Af dcedata i Windows | 18 | 15/02/200218:53 | - |
| Jeg er ny :o) Af dcedata i C/C++ | 10 | 05/02/200202:06 | - |
| Vedr. Dos og Win AD. Server Af dcedata i Windows | 8 | 09/12/200101:33 | - |
| jeg er helt ny Af dcedata i Linux | 18 | 05/12/200123:15 | - |
| Brugerkoder i windows 2000 server Af dcedata i Windows | 11 | 02/12/200120:09 | - |
| Dansk Manual Af dcedata i Access | 6 | 06/10/200120:25 | - |
| Hjælp HTML programmering. Af dcedata i HTML | 9 | 26/08/200115:03 | - |
| Overvejer XP Af Slettet bruger i Windows | 7 | 24/08/200116:04 | - |
| hjælp til oprettelse af en hjemmeside Af dcedata i Webservere | 6 | 21/08/200121:22 | - |
| twisted pair( et kabel, direkte fra en computer til en anden, uden brug af hub) Af dcedata i Andet netværk | 12 | 18/08/200100:56 | - |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |