| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Rename Catroot i system32 mappen Af lvn i Windows | 2 | 29/07/200813:58 | - |
| Vista opdatering får PC'en til at "hænge" Af lvn i Windows | 3 | 29/07/200813:02 | - |
| Kan ikke taste data i formularfelter Af lvn i Browsere | 2 | 14/03/200612:15 | - |
| Exchange server opsætning i SBS Af lvn i Windows | 15 | 07/03/200500:11 | - |
| MX record i egen SBS server Af lvn i Andet netværk | 20 | 06/03/200518:28 | - |
| LAN : Underligt problem Af bernhof i LAN/WAN | 7 | 03/11/200319:45 | - |
| Problemer med Adobe Acrobat Af lvn i Browsere | 9 | 31/10/200310:36 | - |
| Har en opgave om virus og mangler lidt hjælp.. Af zhodiac i Småopgaver | 6 | 29/10/200321:49 | - |
| Skal have access til netværksdrev på en comp på en adsl Af megabyte_ i Andet netværk | 5 | 29/10/200312:58 | - |
| Overførsel af data mellem to pc-er med XP Af hanhjort i LAN/WAN | 3 | 29/10/200310:46 | - |
| I dag 11:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| I går 22:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I går 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| 24/0620:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |