| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| installere XP på bærbar uden CD-ROM drev? Af quark1 i Windows | 13 | 03/04/200714:14 | - |
| manglende logo efter iexplorer 7 Af quark1 i Browsere | 3 | 23/02/200715:24 | - |
| Cybercity ny router? Af quark1 i Internetforbindelser | 6 | 12/01/200717:40 | - |
| ovendt P og streger mellem ord Af quark1 i E-mail programmer | 7 | 09/01/200723:25 | - |
| Kan ikke få tildelt ip adresse Af quark1 i Windows | 9 | 03/01/200719:10 | - |
| Mails/kontakter fra én pc til en anden. Hvordan? Af cellini i E-mail programmer | 1 | 19/09/200614:21 | - |
| hak i spil Af kevinrindom i Andet hardware | 9 | 19/09/200613:54 | - |
| defekt mobo ? Af tingholm i PC | 3 | 19/09/200613:52 | - |
| PCI express low profile grafikkort?? Af cpetersen i PC | 28 | 19/09/200613:37 | - |
| FPS falder efter 15-20 minutter Af quark1 i PC | 2 | 19/09/200612:52 | - |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| 21/0617:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |