| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| i krise! computer kig død ! Af pade2204 i PC | 25 | 30/05/200520:27 | - |
| Switch el. Router Af simone007 i Routere & Switches | 6 | 06/01/200323:26 | - |
| Mit netværk virker ikke. Af jedimaster i Andet netværk | 31 | 05/01/200317:44 | - |
| XP: Bærbar kan logge på stationær men ikke omvendt Af wormie i LAN/WAN | 6 | 03/01/200322:05 | - |
| 343 Byte ved VPN logon???? Af malte i LAN/WAN | 5 | 03/01/200321:27 | - |
| Driver til ISA-netværkskort og Windows XP Af rodeguy i Andet netværk | 1 | 27/12/200221:28 | - |
| NetTime (w32time) - Af ditloev i LAN/WAN | 19 | 26/12/200220:17 | - |
| Flere netkort på samme pc Af ditloev i LAN/WAN | 8 | 23/12/200223:31 | - |
| Remote Desktop Connection Af ctacta i LAN/WAN | 3 | 20/12/200218:26 | - |
| MSN messenger Af 2400nv i Chat & Messaging | 8 | 02/12/200220:41 | - |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |
| 18/0620:11 | Beskrivelse af hvad der er på billederne Af Strawberry i Mobiltelefoner |